23.04.2025

Testowa informacja prasowa

Strona internetowa spółki jest zbudowana w oparciu o system Adobe Experience Menager. Strona realizuje strategię rozwoju komunikacji korporacyjnej grupy ORLEN w przestrzeni cyfrowej. Przy tworzeniu strony korzystaliśmy z rozwiązania ORLEN Design System, które zakłada łatwość nawigacji i przejrzystość prezentowanych treści..

Nowy standard w zakresie organizacji i prezentacji treści na stronie został przygotowany z myślą o użytkownikach. Ma on zapewnić intuicyjność obsługi oraz zwiększyć komfort korzystania z serwisu.
Nowa witryna spełnia standardy WCAG i jest w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych. Jest zbudowana na bazie ORLEN Design System, kompleksowego zestawu wytycznych i gotowych do wdrożenia komponentów, opublikowanego na zewnętrznej stronie ds.orlen.pl.
W związku z realizacją strategii rozwoju komunikacji korporacyjnej w przestrzeni digitalowej, kolejne spółki z Grupy sukcesywnie będą uruchamiać nowe witryny.