W naszej firmie dbamy o to, aby proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej oraz gazu był prosty, szybki i przejrzysty dla naszych klientów. Przedstawiamy szczegółowe informacje na temat kroków, które należy podjąć, aby dokonać zmiany:
Zawarcie umowy
Należy podpisać nową umowę sprzedaży energii elektrycznej z wybranym sprzedawcą.
Wypowiedzenie umowy
Dotychczasowa umowa zostaje wypowiedziana przez nowego sprzedawcę lub bezpośrednio przez klienta.
Powiadomienie OSDn
Nowy sprzedawca lub odbiorca powiadamia spółkę ENERGOMEDIA Sp. z o.o. o zawarciu nowej umowy. Powiadomienie składa się na specjalnym formularzu lub, jeśli OSDn ma taką możliwość, drogą elektroniczną.
Uruchomienie procesu
ENERGOMEDIA Sp. z o.o. weryfikuje zgłoszenie. Po jego weryfikacji rozpoczyna się proces zmiany sprzedawcy. W przypadku błędów w zgłoszeniu, odbiorca ma 5 dni roboczych na ich uzupełnienie.
Finalizacja
Proces zmiany sprzedawcy trwa zazwyczaj nie dłużej niż 21 dni od momentu powiadomienia, chyba że uzgodniono późniejszy termin. Na co najmniej 3 dni robocze przed terminem zmiany, odbiorca końcowy otrzymuje informację o przyjęciu do realizacji nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Wymagane dokumenty znajdują się w Dokumentach do pobrania w sekcji Zmiana Sprzedawcy.